Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

ΚΑΤΑ, ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΥ ΒΙΑΣ, Ο ΝΕΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ

μεγάλη παρασκευή
δουλεύει καλά η συσκευή

πρωί πρωί αντί για το καφενείο
βίζιτα έκανε στο κυβερνείο
ζήτησε να δει τον πόντιο πιλάτο
ο οποίος τον κοίταξε από πάνω ως κάτω
τον βγάζει το λοιπόν στο φώς της μέρας
όπου μια ιαχή πλημμύρισε ο αέρας
σταύρωσον ,σταύρωσον αυτόν

-ρε συ μεσσία,είπε, έχω ένα πρόβλημα να λύσω
ποιόν απο τους πιο επικίνδυνους ν' απολύσω
τον βαραβά ,έναν άγριο τρομοκράτη
η έναν αριστερό, ολιγοστό παρά κάτι;
για σε, σου πρέπει έχω ακάνθινη κορώνα
και κόκκινο παλιόπανο για χιτώνα
και για σκήπτρο ένα καλάμι
μην πάει η βασιλεία σου χαράμι
και σαράντα να σου ρίξω βουρδουλιές
στην πλάτη και στις πλευρές
να σε καρφώσω πάνω σ΄ένα σταυρό
και να σε κάνω ήρωα εθνικό

-άσε της θρησκείας τα μυστήρια
θα σου δώσω εγώ δέκα εκατομμύρια
με σταυρούς να γεμίσεις λεωφόρους
και να πνιγείς στα έσοδα απο φόρους
τα κλειδιά θα έχεις απο το θησαυροφυλάκιο
γραμμένο στου κράτους το πινάκιο
μιας κι εγώ, ο νέος μεσσίας
είμαι φανατικά κατά της βίας

και  την μεταξύ τους αυτή ομόνοια
ευθύς αμέσως την είπανε μνημόνια

και πάλευε ο λαός για έξη χρόνια
πάνω στου γολγοθά τα κοτρόνια
και απο δίπλα τα φαντάρια
του λογχίζαν με τα κοντάρια
βαριές βρισιές εκστομούσαν
και τους μεσσίες ελεεινολογούσαν 

κάπου εκεί ήταν και ο μεσσίας
βοηθούσε παιδιά εκ της ασίας
τους προμήθευε με θάρρος
ν' αντέξουν του σταυρού το βάρος
στο πλάι του ήταν και η φωτίου
με γεμιστά εντός ταψίου

τότε ήταν που είπε την ιστορική ρήση
και την έδωσε για κοινή χρήση
πάτερ, άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τη ποιούσι











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου