Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

ΤΗΣ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ 5Η

......
και τότε αποφάσισε                                              και κάνω τη δουλειά
πως δεν είμαι καλή πουτάνα                                με σηκωμένα πόδια
τα λόγια της δε μάσησε                                        να μέ παίρνουν σκυλιά
πως το πάω για κοπάνα                                       να με πηδάνε βόδια

στήν είσοδο έβαλε φασίστα                                  και με προσάψανε
στημένο σα κολώνα                                              να δικαστώ για πορνεία
κορμί είχε μασίστα                                                και στα κιτάπια γράψανε
και το μυαλό κοτρώνα                                          ύποπτη για τρομοκρατία

μια μέρα απ' το μπαλκόνι                                      σ' αυτήν πίσω με δώσανε
του πέταξα μια γλάστρα                                       πλήρωσε  τις εγγυήσεις
κατακέφαλα βρήκε το κοθώνι                                πρώτα με πλακώσανε 
ο ουρανός με τ' άστρα                                           οι φασίστες στις μηνύσεις  

ήρθαν και με μαγγώσανε                                       κι άρχισε το πίτσι πίτσι
με πήγανε στη ΓΑΔΑ                                             πώς δεν είμουνα εντάξη
κι αμα με ξεβρακώσανε                                          κι αν ήμουν καλο κορίτσι
μπάνισαν την αμοιβάδα                                         θα μ'είχε μη βρέξει μη στάξει

με ρώτησαν πατέρα μάνα                                       κι εγώ ως μετανοούσα
αν είμαι ασφαλισμένη                                            είπα ναι για την ώρα
και γιατί σα πουτάνα                                              και στο νού μελετούσα
δεν είμαι δηλωμένη                                                κοπάνα σ' άλλη χώρα

την εξουσία έχω για τσατσά                                   ......
κι εγώ της είμαι δούλα
μ' αρπάζει όλο τον παρά
και τον φυλάει στη ζούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου