Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

-ΠΑΜΕ ΚΑΜΙΝΗ; -ΠΑΜΕ ΚΑΜΙΝΗ.

Στα υπόγεια της βουλής στον ειδικα διαμορφωμένο χώρο όπου οι αρχηγοί αφήνουν τα αρματά τους  και οι δημοσιογράφοι και αναλυτές απαξιώνουν, τα δυό τακίμια ο πράσινος μινώταυρος και ο μπαμπούλας της δεξιάς σχολιάζουν την εποκαιρότητα
-πάλι φάγαμε καλά
-του σκασμού φάγαμε,κάποτε ρε μαλάκα έτρωγα δεκατέσερεις το χρόνο, έναν για κάθε μισθό, τώρα έχω χάσει το λογαριασμό, τρώω δεκατέσερεις τη βδομάδα η τη μέρα;
-πότε ρε σύ έτρωγες τόσους λίγους;
-παλιά πολύ παλιά,κάπου τρείς χιλιάδες χρόνια πριν η κάτι τέτοιο.
-καλά τα βιβλία λένε οτι σε σκότωσε ο Θησέας και σου πήρε τη γκόμενα την Αριάδνη.
-κάτι τέτοιες μαλακίες λένε τα βιβλία, γι' αυτό θέλουν να τα καταργήσουν. στην πραγματικότητα ήμουν σε κώμα, ήρθαν οι πράσινοι, μ' ανάστησαν με φρόντισαν και να' μαι. εσύ πόσο είσαι;
-καλά εγώ είμαι νέος κάπου διακοσίων
-βρέφοε είσαι  αλλά είσαι και ο πρώτοε μάγκας.
-ναι αλλά τ' αγριόσκυλα της χρυσής αυγής θέλουν να μας πάρουν τη βουκιά απο το στόμα, είδες πως τρώνε το αράπικο κρέας, εγώ δεν αντέχω το αράπικο κρέας, μου φέρνει αηδία, αυτοί πωες μπορούν και το τρώνε;
-μη λες ρε μαλακίες, πρώτον έχουν εξουσιοδότηση απο τους δικούς μας, δεύτερον δεν είναι ανθρωποφάγα, βρυκόλακες είναι και πίνουν το αίμα τους και το αίμα όλων των ανθρώπων είναι κόκκινο άσχετα με τι χρώμα έχουν απ' έξω.
-είναι ρε σα να πίνεις απο βρώμικο ποτήρι.
γιατί εμείς το πίνουμε, αυτοί το πίνουν τι σε νοιάζει, ρε συ έμαθα οτι ετοιμάζουν τράπεζα αράπικου αίματος και καλούν σε πανστρατιά όλους τους υποστηρικτές τους να συνεισφέρουν, θα κολυμπήσουν στο αίμα οι πούστηδες.
-δε μου λες εμείς δεν έχουμε αίμα;
-τι λες ρε μαλάκα εμείς αίμα, τι είμαστε θνητοί;
-και τι έχουμε;
-πλησίασε να σου πώ, ψου ψου ψου
-τι λες ρε αλήθεια;
-εμ, τι ούτε το άλλο έχουμε, να δεις πως το λένε... συνείδηση
-και τι έχουμε
-μήπωε ξέρω, πήγα ποτέ σα ψυχολόγο, τη μόνη φορά που με είδε γιατρός ήταν όταν με ανάσταιναν οι πράσινοι, τότε άκουσα να λένε οτι είμαι ένα ασυνείδητο τέρας που στις φλέβες μου δεν κυλάει αίμα.
-για την αλεπουδίτσα τι έχεις να πείς.
-αυτής της μαλακισμένης της έχει πιαστεί η ουρά στο δόκανο και δε μπορεί να ξεφύγει
-γιατί δε την κόβει να ξεφύγει η μήπως δε ξαναφυτρώνει η ουρά;
-και να ξαναφυτρώνει πως να κυκλοφορήσει στην αγορά, ασε που μαδάει κιόλας, ρεντίκολο θα γίνει.
-κι αυτός εκεί ο δράκος του σύριζα έχει αίμα η είναι σαν κι εμάς;
-σε μια ταινία που έπαιξε και ντουμπλάρισε τη φωνή του ο Σών, ε'ιχε και αίμα και καρδιά.
-και τις φλόγες πως τις βγάζει;
-είναι απο τα μυστήρια της φύσης, τρώει χόρτα, βγάζει φλόγες και έχει καρδιά, άντε να το εξηγήσεις.
-τα μαγειρεύει καλά τα χόρτα η όλο νερόβραστα;
-στα προσπέκτ μου μοιράζει, λέει πως είναι καλός μάγειρας, τώρα στην πράξη λέμε πως ψήνει το ψάρι στα χείλη των δικών μας.
-τι συνταγή είναι αυτή;
-λαϊκή έκφραση είναι ρε μαλάκα.
-έχεις κι αυτά τα φοξ-τεριέ του πάνου που κυνηγάνε τους ξεμοναχιασμένους μπλέ και πράσινους.
-ασ'τον να κυνηγάει ποιόν θα πιάσει;
-καλά γιατί δεν πάνε οικειοθελώς αφού κι αυτούς τους δαγκάνουμε;
-ο φόβος ρε μαλάκα τον τρελαίνει τον άνθρωπο,τον κάνει να νομίζει το παράλογο για λογικό, δώσε φόβο στον άνθρωπο και πάρε το μυαλό του και την ψυχή του.
-δε μου λες
-λέγε
-κι αν οι δικοί μας φάνε τα ψωκιά τους όπως φημολογείτε τι κάνουμε;
-θα την πέσουμε μεγάλε σε νάρκη μέχρι να' ρθουν να μας ξυπνήσουν οι επόμενοι, γι αυτό τρώγε τώρα να' χεις αποθέματα.
-ρε μαλάκα αμα ηρεμήση η κατάσταση, είσαι να πάμε να δούμε τους δικούς μας, θα γυρίσουμε όλο τον κόσμο στην κούτρα,θα περάσουμε ωραία, , βαρέθηκα να τους στέλνω μυνήματα μ' αυτόν τον ρεφενέ πρωθυπουργό.
-εμένα ρε μαλάκα μου 'λειψε ο τζερτζελές, θυμάσαι που μαλ΄βναμε στα ψέμματα και διασκεδάζαμε το πόπολο;
-ναι ρε μαλάκα το θυμάμε και γελάω.
-αμ το άλλο που σ' έκλεισε ο αντρέας στο χρονοντούλαπο της ιστορίας με αλυσίδες και λουκέτα κι εσύ είσουν απ' έξω;
-πουλάγαμε τότε ρε μαλάκα πουλάγαμε πιο πολύ και απο τα δάκρυα της παναγιάς.
-ναι γαμώ την τρέλλα μας πουλάγαμε και τα κονομούσαμε, αξέχαστα χρόνια.
-κοίτα την αρκούδα, τεντώνεται έτοιμη για βρυχηθμούς
-η μαλακισμένη αδυνάτισε, χάλια έγινε.
-λες να μας την πέση, κάποτε ηταν επαναστάτρια, θυμάμε που έκανε αντάρτικο, για οκτώ χρόνια μου έβγαλε τη πίστη στις πόλεις και στα βουνά.
-κάποτε, τώρα δεν έχει τα κότσια, τώρα τρώμε εμείς, ο θανατός τους η ζωή μας.
-δε μου λες
-τί είναι πάλι;
-λές να 'ρθει η στιγμή να πλακωθούμε αληθινά μεταξύ μας;
-διόλου απίθανο αλλά αυτό θα 'ναι το τελευταίο που θα συμβεί αν τύχει και γυρίσει ο άνεμος. πρόσεξε έχουν βάλει μπροστά τα σκυλιά με το δρεπανηφόρο και πίσω όλοι οι χρυσαυγίτες με τους μπάτσους στο πλάϊ τους. οι δικοί μας κάνουν πως δε βλέπουν , οι της δικαιοσύνης προσπαθούν να κατεβάσουν το βρακί της γκόμενας με τη ζυγαριά και τα δεμένα μάτια και καπάκι τα ψηλά καπέλα της ευρώπης να σιγοντάρουν την κατάσταση, μάλλον απίθανο. αν όμως έρθουν ανάποδα τα πράματα, την κάνουμε ρε μαλάκα και τους αφήνουμε μόνους να καθαρίσουν, δε θα πληρώσουμε εμείς τις μαλακίες τους.
-κι αν μας βάλουν κι εμάς στο κυνήγι απο την πρώτη στιγμή;
-ρε μαλάκα μου τα' πρηξες με τις ερωτήσεις σου, δε πιάνεις το πρόγραμμα να δεις αν παίζει κάτι καλό
-πάμε Καμίνη;
-πάμε Καμίνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου