Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

ΕΛΑΝΑ ΔΕΙΣ ΓΕΡΟ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ

Είμαστε εμείς η νέα γενιά
χτυπάμε στο μαχαίρι γροθιά
υπακούμε μόνο τον αρχηγό
εμείς τ'απείθαρχα φρικιά
κι έλα να δεις γέρο μου
τι θα πεί, τι είναι λεβεντιά

τούς μαύρους σα καθαρίσουμε
σειρά έχουν τα κομούνια
και θα ξεπλύνουμε το αίμα
φτιάχνοντας τους σαπούνια
και τότε θα δείς γέρο μου
τι θα πει, τι είναι λεβεντιά

κι εκεί στο κοινοβούλιο
και γαμώ τη δημοκρατία
επάνω 'κει στα  έδρανα
θα στήσουμε τρομοκρατία
και τότε θα δεις γέρο μου
τι θα πεί, τι είναι λεβεντιά

και πάνω στην ακρόπολη
θα κυματίζει μια σημαία
να τη χαιρετά ναζιστικά
με χαρά η άρεια νεολαία
και τότε θα δείς γέρο μου
τι θα πεί, τι είναι λεβεντιά

κι η δική σου θα' ρθει σειρά
και θά' ναι όμορφα κι ωραία
σα καούν πάνω στη πυρά
της λευτεριάς κάθε ιδέα
και τότε θα ξέρεις γέρο μου
τι θα πεί, τι είναι λεβεντιά

έτοιμοι να πέσουμε μεχρις ενός
με πίστη πάνω στις φλόγες
απο τις στάχτες μας να γενηθούν
οι καινούργιες λόγχες
αλλά δε θα 'σαι εκεί γέρο μου
να πείς τι είναι λεβεντιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου