Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ=βία η δύναμη μου..αίμα η αμοιβή μου...

είμαι ένας χρυσαυγίτης                    σημαία μου η σβάστικα
τρόμος η δύναμη μου                       στο αίμα είναι βαμένη
χτυπώ σα δυναμίτης                        μπρός της δε σεβάστηκα
με τη ναζιστική ορμή μου                 ούτε μάνα χαροκαμένη

μαύρο πουκάμισο φορώ                   για μια καθαρή φυλή
τον αγκυλωτό στο μπράτσο              η χώρα ένα στρατόπεδο
του φόβου σέρνω το χωρό                ακόμα κι αν γιός μου βγεί
αγκαλιά μ'έναν  μπάτσο                    πούστης το κωλόπαιδο

ένας δεκανέας καραβανάς                 βία και αίμα
είναι το ιδανικό μου                           πατρίδα και τιμή
ο άτεκνος ο κερατάς                          μου τάξανε το αίμα
που 'καψε το χωριό μου                     σα φυλάξω το μαντρί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου