Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

να ψηφίΖΕΙ κανείς η να μη ψηφίΖΕΙ, ιδού το ερώτημα

ψηφίζω ανόητα να μου λένε λόγια
 ...         να με χουφτώνουνε λαμόγια
...          τη ζωή να βλέπω απ'τα υπόγεια
...          και πάνε λάθος τα ρολόγια

ψηφίζω το βιός μου να δώ ν'αυξάνει
...          σκόντο τη συνείδηση να μου κάνει
...          και θεριεύει μέσα μου ένα καπλάνι
...          και τα όνειρα σα πουτάνα στο ντιβάνι

ψηφίζω σε μια στημένη παρτίδα
...          στα ζάρια να παίζουν την πατρίδα
...          να μένω μπατίρης στην ελπίδα
...          και το κορόϊδο στον καθρέφτη είδα

ψηφίζω σε κάθε μου βήμα την ενοχή
...          όμοια με την άλλη κάθε εποχή
...          φόβοι να ξεπηδάνε απο κάθε εσοχή
...          κι οσο αντέξει αυτή η αντοχή

ψηφίζω σα τυφλός μες το σκοτάδι
...          αναζητώντας ένα φώς ένα σημάδι
...          μες το χάλασμα,μες τη ρημάδι
...          έτοιμος να πέσω στο πηγάδι

ψηφίζω σε κόμματα που θα γίνουν ένα
...          στο τέρας που θα'χουν στη γέννα
...          σα θα'ρθει για ΄σένα και για 'μένα
...         και θα'ναι λιγοστό το ωϊμένα


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου