Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

ΠΑΤΑΤ-ΑΤΑΚΕΣ μύχιες σκέψεις ¨πολιτικών προσώπων "

Ελλάς,Ελλάς πάντα ήσουν μπελάς
εταίροι-εταίρες
Είμαι άντρας και θα 'πώ και μια κουβέντα παραπάνω.
Κάρολος
Αμπεμπαμπλόμ,τουκιθεμπλόμ,αμπεμπαμπλόμτουκιθεμπλόμ,μπλίμ,μπλόμ.βγήκα.
Λουκας.
Παππούς, πατήρ κι εγώ ο Υιός ο Σωτήρ.
Γιωργάκης
Σταύρωσον, σταύρωσον αυτούς.
Αντώνης
Της πατρίδος μου η σημαία έχει χρώμα κόκκινο
κι επάνω χαραγμένο ένα σφυροδρέπανο
Αλέκα
Ακούω καμπάνες να χτυπούν η με γελούν τ'αυτιά μου;
Αλέξης
Θ'απαγγείλω μάϊν καμπβάφεν.
Γιώργος Κ.
...εγώ είναι να μη τρουπώσω...κι αμα τρουπώσω...τρούπωσα
Αδωνης-Μάκης
...και για μπάρκο μεσ' τα αμπάρια
μας τα πρήξαν δυο παπάρια
Ντόρα
Ασθενείς κι οδοιπόροι,έλεος ουκ έχουν
Ανδρέας Λ.
κρα κρα κρα, έχουμε και ΚΡΑ...
και με τον παρά σας ΠΑΡΑΚΡΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ Π.
Στο μανιφέστο μου ρε που δε πήρατε βιβλία
ΑΝΝΑ

Πρόκειται για μια κατάπτυστη σελίδα ενός τζάμπα μάγκα.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα στο δρόμο σα χαμίνι
κι ήρθε και με ξύπνησε η φάτσα του καμίνη
άστεγος
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η πατάτα
ο λαός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου