Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Το πιτσιρίκι, ο γνώστης κι ο παπατζής.

Αθηνάς κι Αιόλου ένα πιτσιρίκι
εκεί στη γωνία είναι αραγμένο
χρωστάει το τρίτο νοίκι
κι είναι προβληματισμένο

νάσου τότε και προβάλει
καμαρωτός και κουστουμάτος
τον καφέ του πάει να πάρει
με τουπέ της γνώσης ο γαμάτος

γειά σου του λέει μάγγα μου
και καραμπουζουκλή μου
εσώθηκαν τα φράγκα μου
χαρμάνιασε η ψυχή μου

Εγώ κανέναν δεν ελεώ
απαντά ο κουστουμάτος
τσιγάρο του δίνει απ'το καλό
το παίζει δήθεν αεράτος

τ'άρπαξε ευθύς το πιτσιρικάκι
και χαρμάνι το φουμάρει
περί πολιτικής είπε το σαράκι
κι απάντηση στήθηκε να πάρει

Με το κορόϊδο να προσκυνά
η πολιτική είναι παπατζηλίκι
με σημαδεμένο τον παπά
αβανταδόρους καλαμπαλίκι

παίζεται με φύλλα μόνο τρία
απλούστατο είναι παιχνιδάκι
έτσι πιάνεις του παπά τα τρία
κι από φελλούς το ψηφαλάκι

εδώ παπάς εκεί παπάς
όσα βάζεις τόσα παίρνεις
έτσι ασταμάτητα θα κυβερνάς
και θα γαμάς και θα δέρνεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου