Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2011

Σας το'πα, α δε σας το'πα κατεβαίνω για βουλευτής,αντίς για μανιφέστα και μαλακίες,έχω ύμνο

Σα ξυπνώ πρωί για τη δουλειά
και δε δώ πεζό στη γειτονιά
τη γραβάτα μου τη σιάζω
την κουρσαρα μου αρπάζω
και μια συνείδηση κομματική

να εμφανιστώ μπρός στον αρχηγό
μπας και με κάνει υπουργό
τείχη παντού να υψώνω
κι ανθρώπους να φυλακώνω
και να λέω ψέμμα με ουρά

θα μιλάω και στις εκπομπές
των άλλων να λέω τις πομπές
ολα τα'χουτε διαλύση
μόνο εμείς έχουμε λύση
με ιδέες απ τον ουρανό

τάπόγεμα θα 'μαι στη βουλή
να καταγγέλω τη διαπλοκή
κι αν τις μίζες μου επήρα
φταίει η άτιμη η μοίρα
κι οι κολητοί μου στην επιτροπή

έτσι στη ζωή θα πορευθώ
αν κι εφόσον ψηφισθώ
κι αν μου ρίξεται το φούμο
σεις δεν είστε μεσ'το τσούρμο
που τα φάγαμε όλοι μαζί.

οχι παίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου