Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Το χτικιό = η Ε.Ε.,ενα υπερτιμημένο παλιόπραμμα

Ηταν μεσημέρι πέμπτης κι αποφάσισα για να ξεφύγω λίγο απο τους 40 βαθμούς στη σκιά, να κάνω ένα διάλλειμα για καφέ. Την άραξα λοιπόν στο πεζοδρόμιο παρήγγειλα ελληνικό κι έστριψα τσιγάρο. Τότε το είδα, ήταν το χτικιό, ήρθε και κάθισε δίπλα μου μαζί με το σεντούκι όπου έχει καταχωνιάσει τις αξίες μας σαν ιερά κειμήλια μιας άλλης εποχής.Σας έχω μιλήσει και παλαιότερα, είναι το τέρας που ευθύνεται για ότι κακό μας συμβαίνει, μιας και καμμιά δικαιοσύνη,κανένας θεσμός δεν απέδωσε ευθύνες σε κανέναν υπεύθυνο, κανέναν που έδρασε σα μαφιόζος και μιας και όλοι αυτοί δεν είναι υπόλογοι ποιός είναι ένοχος για τη διεθνή ξεφτίλα μας.
-Γειά σου φροίξο ,είπε.Οχι οτι είμαστε φίλοι αλλά ενα γειά το'χουμε.
-Γεια και σε'σένα, ακόμα το κουβαλάς το σεντούκι σου;
-Γιατί όχι, αναπάσα στιγμή μπορεί να πάρω κάποια αξία,δίνοντας ότι σαβούρα μου περισεύει.
-Εξον αν φοβάσαι μη στο κλέψουν.
-Για να το τολμήση κάποιος πρέπει να'χει καρύδια στα μπατζάκια, ξέρεις ποιοι το προστατεύουν, απο τις δυνάμεις της τάξης μέχρις υψηλά ιστάμενοι.
-Καλά αυτοί είναι υπόλογοι οτι ξεπούλησαν τις αξίες τους, παρατήρησα απορρημένος.
-Α, ρε βλάκα, αυτοί είναι οι καλλίτεροι φύλακες αυτού του σεντουκιού και να σου πω το νόστιμο, είπε κοιτόντας με με το σατανικό του βλέμμα,οι καλλίτεροι φύλακες είναι αυτοί που υποσχέθηκαν πως θα'ναι οι θεματοφύλακες αυτών των αξιών.
-Και η αμοιβή τους;
-Τους έχω με σύμβαση αορίστου χρόνου, μόνιμος ουδείς,οσο χρειάζομαι κάποιον παίρνει την αμοιβή του ,άμα δεν συντρέχει πια λόγος συνεργασίας, ας καθαρίσει μόνος του.
-Εχεις και δικά μου εκει μέσα;
-Για όλους έχω αλλά δε με ενδιαφέρουν οι αμελητέες ποσότητες, στοχεύω στα καλά κομμάτια.
-Δε μου λες,τόλμησα μιαν απορία, εμείς σαν έθνος έχουμε κάποια ελπίδα.
Χμογέλασε κι ένοιωσα κάτι σα φίδι να τρέχει στη ραχοκοκαλιά μου.
-Εσεις ρε ηλίθιε, αν ερχόντουσαν οι γερμαναράδες και σας λέγανε,ρε σεις τι σας χρωστάμε απο τότε που οι πατεράδες μας σας στήσανε όλους στον τοίχο μέχρι τα σήμερα και πραφ σας ξοφλούσανε εμένα να κάτσω να με πηδήξεις αν σε δυό βδομάδες δε θα σασταν βουτηγμένοι στα χρέη και στην ανομία.
-Α,έτσι.
-Αμ,πως αλοιώς,εκτός αν έχεις κάποια λύση να συζητήσουμε,εκτός αν νομίζεις πως μερικοί διανοούμενοι και δυό διαδηλώσεις θα με αναγκάσουν να ξεκλειδώσω το σεντούκι μου. Θα πληρώσεται ακριβά το περιεχόμενο του, να'σαι σίγουρος.
-Και ποιά είναι τα καλά κομμάτια , η ευρωπαική ένωση ας πούμε;
-Τρίχες αυτή είναι ένα υπερτιμημένο παλιόπραμμα αλλά έχει όγκο κι απο κει θα βγάλω κέρδος.
Είμουν λουσμένος στον ιδρώτα με τρεμάμενα χέρια άναψα τσιγάρο και γύρισα να του κάνω άλλη μιαν ερώτηση, είχε φύγει όμως αθόρυβα όπως ήρθε,σκέφτηκα ποια είναι τα καλά κομμάτια κι ένοιωσα ζάλη, άδειασα το ποτήρι με το νερό και βγήκα στο καμίνι του δρόμου, λες και δεν ήξερα την απάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου