Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

για όλα φταίει ο σύριζα , αφιερωμένο στον παιδικό μου φίλο Χρυσόστομο.

το πρωί κεφάτος ξύπνησα
μ'όλους τα' φαγα σα δείπνησα
σ'όλους γλυκά αν μοίραζα
θα ξέχναγα τον σύριζα τον σύριζα

στο δρόμο ταχιά περπάτησα
μα στα σκατά επάτησα
και τα σκατά που μύριζα
θα'τανε του σύριζα του σύριζα

λαμόγια μου'σφιξαν το χέρι
μου πιασαν και το πισωμέρι
κι εγω το αει σιχτίριζα
σα νατανε του σύριζα του σύριζα.

ήσαν παλιές υπουργάρες
που πιάστηκαν σα κατεργάρες
κι εγώ τα μπουρδουκλογύρισα
με κατηγορεί ο σύριζα ο σύριζα

εμφύλιος μαίνεται στη κερατέα
χωρίς λεβέντες το λιμάνι του περαία
ενα τραγούδι εγω θα σφύριζα
ενοχος ο σύριζα ο σύριζα.

πόλεμο αρχίσαμε στον μουαμάρη
δεν είμαστε δα και κουμπάροι
κι αν το φίλο μου ετσι συγύρισα
φαντάσου τώρα τον σύριζα τον σύριζα

στον αντώνη θα'δινα χέρι
σε ντόρα και καρατζαφέρη
το κου κου ε δε θα οικτίριζα
μα δε μπορώ τον σύριζα τον σύριζα

κι αμα θα'χουμε τα τάλιρα
μάγγες θα οργώσουμε τα φάληρα
κι απ'έξω μ'ακορντεον και πίπιζα
σα αλοδαπός ο σύριζα ο σύριζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου