Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

βαλε ενα τριπλό made in japan

Για το χτικιό έχω ξαναγράψει. Τώρα ας πούμε οτι το συναντάω. Στη φαντασία μου βέβαια, στη πραγματικότητα ειναι αδύνατο. Ακολουθεί ο φανταστικός διάλογος.
Χ. βρε καλώς τον, τι χαμπάρια;
Φ. α, εσυ είσαι και με τρόμαξες.
Χ. τι θες ρε παλιό[ είπε μια λέξη σχετική με δέντρο η δόντι.
φ. να σε ρωτήσω αν ολο αυτό είναι έργο δικό σου. Χ.ποιό ρε...[ας μη πούμε τη λέξη] τελείως αγενες το βρωμοχτικιό.
Φ. ολ' αυτά στην ιαπωνία.
Χ. αντε ρε άσχετε.
Φ. ε πως, σεισμός, τσουνάμι πυρηνικες εκρήξεις και ολα οσα ακολούθυσαν και θ' ακολουθήσουν και δεν εχεις σχέση;
Χ.σεισμός και τσουνάμι είναι της φύσης, τα πυρηνικά είναι των δικών σου, μπήκες ρε βλήτο;
Φ. ε, πως εγώ έμαθα οτι εσύ τη φύση την πήρες βίαια και παρα φύσιν.
Χ. τι λες ρε παλιό[αυτό δε γράφεται] εσείς ρε μου τη πασάρατε, είναι καλή είπατε, νοικοκυρά καθαρή υπάκοη. Τρίχες ξέρεις πόσους αιώνες τη γυροφέρνα μέχρι να το χαρώ και τώρα κατάντησε βρωμιάρα κι εσείς φταίτε γι' αυτό, σας προηδοποίησα είμαι κάθαρμα δεν έχω μπέσα, αντε κουρέψου τώρα.
Φ. και το τσουνάμι;
Χ. αυτή είναι η αντιδρασή της, ρε χαμένε η χολή μιας γυναίκας που γέρασε πριν την ώρα της και κατάντησε κακάσχημη με βρωμικα κουρέλια που γυρίζει μόνη καταφρονεμένη χωρίς αγάπη. Κι αντις να τη πάρετε να τη φροντίσετε την αφίνετε να πεθάνει στα χέρια μου, αφου δεν έχω ηθική ρε τι το ψάχνεις;
Φ. και ο πυρινικός κίνδυνος;;α
Χ. είσαι πολύ γκαγκάου έτσι;
Φ. γιατί ρε;
Χ. οι δικοί σου ρε[σύνθετη λέξη που δε γράφετε] φαγώθηκαν για τα πυρηνικά. εγώ απλά είμαι...σα το ιντερνετ, οποιος θέλει να μπεί μπαίνει.
Φ. ε και;
Χ. τι ε και ρε, σκύλιασαν κάποιοι για δύναμη κι εξουσία, δήθεν για ενέργεια και πράσινα άλογα, είναι η δύναμη που τους έλκει, οτι εξουσιάζουν μια πανίσχυρη δύναμη αλλά αυτή τη δύναμη είναι πολύ μικροί για να την ελέγξουν και τώρα στρέφετε εναντίων όλων σας, η μήπως δε τα ξέρεις αυτά ρε παλιό[πρόσθεσε ενα μουσικό όργανο]
Φ. το ότι θα χαθούν ζωές θ' ακολουθήσουν δεινά δε σε νοιάζει έτσι;
Χ. μέσα είσαι και το διασκεδάζω κιόλας, με τον τρόπο μου. Βλέπω τους δήθεν ισχυρούς να χάσκουν σα χάχες και να ξύνουν τα παπάρια τους ανίκανοι να διαχειρηστούν τη δυναμη που ονειρεύτηκαν, και τα κορόιδα που τους πλήρωσαν να τρέχουν σα τρομαγμένα τρωκτικά μακριά απο τη φωτιά, μεγάλη πλάκα.
Φ.και τι μέλλει γενέσθε;
Χ. αχα ακούω εξυπνάδες, αν είσαι όμως πραγματικά έξυπνος πες μου εσύ αλλά δεν είσαι τοσο έξυπνος.
Φ. σα να μου λες οτι είμαστε σ' ενα δρόμο χωρίς επιστροφή και πως θα ζήσεις χωρίς εμας;
Χ. αντε ρε που θες να τα μαθαίνεις όλα, αντε μη σου ρίξω καμιά ξεγυρισμένη.
Την κοπάνησα γιατί αν σε χτυπήσει οτι δήποτε εκτός απο το χτικιό έχεις ελπίδες αλλα με το χτικιό καμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου