Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

κοκτελ,φρίξος=1/3 μπόμπα,1/3 μπάχαλο κι 1/3 χημικά,στην υγειά μας

Χυδαίοι πρόστιχοι πόλεμοι.
-Τι είναι χειρότερο απ' εναν δικτάτορα ;
-Ενας δικτάτορας που του σφίγγουν το χέρι, εκλεγμένοι ηγέτες.
-Τι είναι χειρότερο απ' έναν εμφύλιο πόλεμο;
-Ενας πόλεμος οπου εμπλέκονται αυτοί που σφίξαν το χέρι του δικτάτορα
-Τι είναι χειρότερο απο την καταστροφή τα δηστυχία και το μίσος που φέρνει ένας εμφύλιος;
-Να τρέξουν αρωγοί αυτοί που εμπλακήκανε σ'αυτόν τον πόλεμο κι έσφιξαν το χέρι του δικτάτορα.
-Τι είναι χειρότερο απο ένα διαιρεμένο κράτος;
-Να κάνουν δυό η και περισότερα κράτη, αυτοί που τρέξαν σαν αρωγοί,εμπλακήκαν στην εμφύλια διαμάχη και σφίξαν το χέρι του δικτάτορα.


Το μπλόκο της Κερατέας
Το υπουργείο, προστασίας του πολίτη, στα πλαίσια της συμφιλίωσης πολιτών κι ενστόλων , έστελε στην Κερατέα ένστολους να δώσουν δωρεάν κατ' οίκον μαθήματα χημείας και νεώτερης ιστορίας.Κατα μία άποψη οι κάτοικοι πέρασαν επιτυχώς τις εξετάσεις των πρακτικών ασκήσεων. Το υπουργείο εφαρμόζει το ίδιο πρόγραμα και στη Σύρο. Μάλλον βρισκόμαστε μπροστα σ' ενα νέο εκπαιδευτικό πρόγγραμα, με πανελλαδική φιλοδοξία.


Μπαχάλ-πολιτίκ, μετά απο 30 χρόνια δεν έτυχε πέτυχε, με πράσινο κόμμα.
Ο κυρ γιωργάκης μαγειρεύει, έχει απαγορεύσει στην κυρά βουλή ν' ασχολείτε με το μαγείρεμα την έχει για το μπουντουάρ και την αναθροφή των παιδιών σύμφωνα με τις απόψεις του. Με το που ετοιμάζει το φαγητό φωνάζει τα παιδιά του που σαν παιδιά κάνουν φασαρία μαλώνουν με τα γειτονόπουλα βρίζονται χτυπάνε ότι δηλαδή έκαναν παλιά τα παιδιά.
Κυρ γιωργάκης= θοδωράκη, ανούλα, ελάτε έφτιαξα μπαχάλ πολιτικ.
θοδωράκης=ανούλα ο μπαμπάς έφτιαξε πάλι το αγαπημένο μας φαγητό,πάμε.
Κυρ γιωργάκης=θοδωράκη πάλι μάλωνες σε βλέπω αναψοκοκινισμένο.
Θοδωράκης=ασε καλέ μπαμπά, εκείνος ο κακός τσίπ μου μπαίνει συνέχεια, γι'αυτό τον έβρισα κι εγώ τον είπα αλήτη,δεκαεφτανοεμβριανό, γιαυρτοπαίχτη, marfineομανή καλά δεν έκανα;
Κυρ γιωργάκης=μπράβο θοδωράκη γι' αυτό φάε διπλή μερίδα.
Θοδωράκης=ευχαριστώ μπαμπά, αυριο θα 'πω κι άλλα.
Ανούλα= είπα κι εγώ μπαμπά κακές λέξεις στον τσίπ και τους φίλους του.
Κυρ γιωργάκης=μωρε τι παιδιά έχω εγώ, μόλις τελειώσεται να πάτε να μελετήσετε κακές λέξεις, εγώ έχω δουλειά στο μαγαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου