Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Γράμμα στον αγιο βασίλη

Αγιε μου βασίλη, ο μπαμπας και η μαμά λένε πως τα δώρα στα παιδιά τα φέρνεις εσύ, εγώ όμως είμαι μεγάλη πηγαίνω στην πρώτη τάξη και δεν το πιστεύω. Γιατί ο θείος γιάννης που δουλεύει σ΄ένα μεγάλο μαγαζί πουλάει παιχνίδια και πηγαίνουν τα παιδιά μαζί με το μπαμπά και τη μαμά τους και αγοράζουν διάφορα παιχνίδια και αφού έχουν γιατί εσύ να τους πηγαίνεις κι άλλα αφου κάποια άλλα δεν έχουν καθόλου παιχνίδια οπως ο αμιρ που λέει πως στην πατρίδα του δεν πάει ο άγιος βάσίλης δώρα και πως τα παιδιά εκεί βρίσκουν τα παιχνίδια τους στα σκουπίδια. Ακουσα ομως και το θείο φρίξο που λέει πως είσαι απο τα τεράστια ψέμματα του κόσμου. Είναι ψέμματα πως είσαι αληθινος αγιε βασίλη γιατί οι μεγάλοι όλο ψέμματα λένε. Ο μπάμπας λέει πως είναι όλοι τους ψεύτες οταν βλέπει τηλεόραση και η φίλη μου η ρούλα λέει πως και ο μπαμπάς της είπε ψέμματα οταν τον διώξαν απο τη δουλειά όταν άρχισε το σχολείο και είπε πως θα βρεί άλλη αλλά δε βρήκε άλλη και η ρούλα είναι με την παλιά τσάντα και σκίστηκε γι' αυτό θα πούμε μαζί τα κάλαντα και θα πάρουμε μια ωραία τσάντα για τη ρούλα. Και τη μαμά μου άκουσα να λέει θυμωμένη στο μπαμπά μου εμένα μη μου λες ψέμματα και ο μπαμπάς δε μίλησε. Εμένα όμως με μαλώνουν αμα λέω ψέμματα και λένε πως δεν πρέπει να λέω ψέμματα. Αμα όμως μεγαλώσω θα λέω κι εγώ ψέμματα; αμα γίνω πολιτικός θα λέω πάλι ψέμματα ; και αμα γίνω δασκάλα θα λέω ψέμματα στα παιδιά; Εγώ αγιε βασίλη αμα μεγαλώσω  θα σπουδάσω να μάθω γιατί οι μεγάλοι λένε ψέμματα. Κι εσύ αγιε βασίλη άμα είσαι αληθινός χάρισε στη φίλη μου τη ρούλα μια τσάντα και πάνε στην αφρική να βοηθήσης τα φτωχά παιδάκια που ψάχνουν τα παιχνίδια τους τους στα σκουπίδια΄οχι όλα γιατί κι εκεί άλλα παιδιά έχουν πολλά παιχνίδια και μένουν σε ωραία σπίτια και άλλα που μένουν σε  παράγκες και πολές φορές δεν έχουν να φάνε και πεθαίνουν άρρωστα όπως λέει ο αμίρ που είναι πιο μεγάλος και η μαμά του είναι φίλες με τη μαμά μου. Αμα είσαι όμως ψεύτικος πως ο θείος φρίξος θα σου στείλη το γράμμα μου, εγω όμως θέλω να είσαι αληθινος και να φέρνεις δώρα σε όλα τα παιδιά του κόσμου. σε χαιρετώ και σε φιλώ γλυκά γλυκά η φίλη σου  ελπίδα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου