Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

εγω κι αυτός

Είμαι που λέτε αραχτός και κοιτάζω τον άλλο που 'χει αράξει στον διθέσιο στον κήπο και δε λέει να πάει για δουλειά.
-Τι γίνεται μεγάλε;
-Απεργώ.
-Σοβαρά, τι μου λες και ο λόγος;
-Ειναι ώρα μου να βγώ στη σύνταξη, δε νομίζεις;
-Σου 'χει στρίψει τελείως, βλέπω.
-Καθόλου, δουλεύω πάνω απο σαράντα χρόνια, κυριακές κι αργίες αν θυμάσαι δούλευα κανονικά, οπως επίσης όταν εσύ είχες αδεια, τις γιορτές και δε συμαζεύεται, όπου δούλευα τα νυκτέρια σα φαντάρος σε γερμανικό νούμερο.
-Κατ'αρχή δε μπορείς να βγείς στη σύνταξη γιατί έχεις διαφορετικό συνταξιοδοτικό, δεύτερον δε δούλευες κανονικό οκτάωρο, συνέχεια στο παρτ-ταιμ ήσουν, ασε τις περιπτώσεις που τεμπέλιασες και δε στρώθηκες στη δουλειά η μήπως νομίζεις πως ξεχνούνται κάτι τέτοια;
-Είσαι αχάριστος ρε όπως ολα τα αφεντικά, εγώ ήμουνα μάστορας ρε έφταχνα ποιότης κι όχι αρπαχτές και τσαπατσούλικα, γι αυτό δε σου δημιούργησα ποτέ πρόβλημα. Δύο φορές δε πήγα όλο κι ολο στη δουλειά και μας τη λές. Γι αυτό και σύνταξη θα δώσεις και με βαρέα μάλιστα. Α μια που το θυμήθηκα να μου βαλεις και τα φρουδικά μέσα.
-Τα ποιά;
-Τα φρουδικά, δε λένε πως η σεξουαλική μου ζωή αρχίζει με το πρώτο βύζαγμα;
-Ε, και;
-Αυτά είναι τα λεγόμενα φρουδικά και τα δικαιούμε.
-Ρε συ για ρίξε μια ματιά γύρω σου να δεις τη δουλειά μας περιμένει κι εσύ μου μιλάς για σύνταξη κι άλλες ..αυτές;
-Εκμεταλευτή, θα σε καταγγείλω στο σωματείο για εκμετάλευση και για καταναγκασμό προς εργασία. Διότι τις προάλες  με το ζόρι μ' έστρωσες στη δουλειά, αφού δεν είχαμε κάτι να κάνουμε, πελάτισσα δε πάτησε στο μαγαζί έσυ με το ζόρι να κάνω λες και κάποια πάτησε στο μαγαζί.
-Δε φταίω εγώ έσυ σηκώθηκες ανησυχος κι εγώ σκέφτηκα πως ήθελες μς κάτι να σε απασχολήσω.
-Καταπιεστή του εργαζόμενου, προς νερού μου ήθελα να πάω, οχι να παραστήσω τον άντε μη πω τι.
λαι δεν ήταν η πρώτη φορά έτσι;
-Ακου δω, υπέγραψες σύμβαση αμα τη γεννήσει κι οφείλεις να την τηρείς κατα γράμμα, όπως τήρησα εγώ το δικό μου μέρος  σε φρόντισα σε περιποιήθηκα με τα γλέντια σου και την περίθαλψη σου, το οτι δούλεψες σε καλά μέρη σε 'μένα το οφείλεις. Γι αυτό κόφτο, γιατί είναι και το βιάγκρα όπου δουλεύεις θέλεις δε θέλεις, ανευ ωραρίου και λοιπών δικαιωμάτων. Καταλαβες σηκώθηκε το κάτω κεφάλι να κάνει κουμάντο στο ΄πάνω.
Ρε δε 'πα να λές, εγώ απεργώ κι εσύ σφύρα σ' όποια θες. Και ΄ν' ακούω τα γελοία παραμύθια σου και να γελάω. Και στη δουλειά θα παώ εγώ όποτε θέλω γιατί είμαι δημιουργικός κι όχι όποτε μου το πεις εσύ, μπήκες;
Ο παλιοτέτοιος  ...δίκαιο είχε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου